O sportování naší rodiny a mých běžeckých začátcích

Vítám Vás!

sobota 10. dubna 2010

Žákovský běh + Bakovský půlmaraton


A je to tady! První závody letošní sezónky. Aktivně se zúčastnil jen nejmladší člen rodiny. Maminka fotila a tatínek povzbuzoval.
Dnes se konal 27. ročník Bakovského půlmaratonu a zároveň 9. ročník Žákovského běhu Bakovem. Samozřejmě mohli běžet i menší děti v kategorii předžáčci. Jejich trasa vedla po chodníku kolem náměstí a měřila 300metrů. A právě v této kategorii obsadil náš syn 4. místo. Mohl dopadnout i líp, kdyby hned na startu neupadnul, stejně jako loni.
Já jsem okukovala půlmaratonce a koketovala s myšlenkou, že se taky někdy, možná už za rok, přidám. Jen při tom pomyšlení se mi zvyšoval adrenalin :-)


Dodatek: když jsem zjistila, že nejpomalejší běžec měl čas 2hodiny a 2 minuty, tak jsem se rozhodla své rozhodnutí, že to někdy zkusím, ještě přehodnotit. Nebo víc trénovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat