O sportování naší rodiny a mých běžeckých začátcích

Vítám Vás!

středa 6. ledna 2010

Pás


Stále mrzne.Dnes ráno bylo pořádné náledí. Rozhodla jsem se, že půjdu do posilovny a zaběhám si na páse. Byla jsem tam v pondělí vpodvečer. To tam bylo dost lidí a oba pásy obsazené :-(

Na jednom právě začínal běžec. Odhadovala jsem, že tam bude nejmíň hodinu. Měl sporttestr, tílko a šorky Adidas a vypadalo, že to myslí vážně. Na druhém byl asi 15letý kluk a běžel hodně rychle, tak jsem čekala, že to dlouho nemůže vydržet. Nakonec to vydržel 20 minut. Já jsem zatím posilovala a čekala až sleze. Uběhla jsem 5km za 35 minut, ale na záčátku i na konci jsem pár minut jen šla.

Dnes bylo v posilovně celkem volno. Nikdo, koho by zajímal pás. Střídala jsem rychlost pásu a tak mě to bavilo, že jsem pořád zaokrouhlovala buď kilometry, nebo minuty, nebo kalorie, až jsem tam byla hodinu. To je můj rekord běhu v kuse. Ještě ani venku jsem hodinu v kuse neběžela.


Potom jsem se protáhla a ještě lehce zacvičila.

Žádné komentáře:

Okomentovat