O sportování naší rodiny a mých běžeckých začátcích

Vítám Vás!

úterý 5. ledna 2010

Něco na úvod

Že budu běhat, jsem se rozhodla na konci prázdnin 2009. Plánovala jsem to už dlouho. Asi dvakrát i začala, ale nevytrvala. Teď to je jiné.
Takže poprvé jsem to zkusila v srpnu. Těžké bylo najít kde, aby mě nikdo neviděl. Dost jsem se styděla. Sice jezdím hodně na kole, chodím do posilovny, jenže běh je něco jiného. Vyjela jsem autem za město a zkusila si úsek asi 200m po polní cestě k lesu. Bylo to do mírného kopce a já myslela, že vypustím duši :-) Nicméně mě to neodradilo a hned další den jsem jela na kole k místnímu stadionu. Tam jsem po okolní pěšině oběhla jedno kolečko. Další den dvě, tři atd. Po čase jsem si tu vzdálenost změřila na kole. Tachometr ukázal 660 metrů. Postupně jsem se dostala na sedm koleček. Nejvíc jsem uběhla deset. Jak jsem získávala lepší kondici, přišlo i větší sebevědomí. Už jsem za během nejezdila na kole, ale vybíhám rovnou od domu.

Okolí stadionu však není moje jediná trasa. Běhám už po chodnících mezi domy a dokonce za denního světla :-) Už mi přestalo vadit, že mě někdo vidí.

Tento blog mi bude sloužit jako běžecký deník, zpovědník, památníček. Dosud jsem si uběhnutou trasu zapisovala do sešitku, teď budu sem.

Až bude cyklistická sezona, přibudou tu i ujeté kilometry a možná i fotky a popis výletů, nebo závodů.

Žádné komentáře:

Okomentovat